تزریق ژل زیبایی زنان چیست؟

تزریق ژل زیبایی یک روش محبوب و موثر برای افزایش زیبایی طبیعی شما و بازگرداندن ظاهری جوان تر است. امروز بسیاری ازافراد دنبال راه‌های برای حفظ زیبایی خودهستندکه باعوارضی همراه نباشد. تزریق ژل نیز یکی از اقدامات برای زیبایی است که با عوارض چندانی همراه نخواهد بود. تزریق ژل زیبایی به نقاط مختلف صورت و بدن انجام شده و پس از گذشت مدتی و اثرگذاری تزریق ژل می‌توانید از نتایج آن شگفت‌زده شوید. شما با تزریق ژل می‌توانید از علائم پیری و افتادگی پوست خود کاسته و آن را تا حدودی برطرف کنید. توجه داشته باشید که برای تزریق ژل زیبایی مراجعه به یک کلینیک و متخصص مجرب بسیار اهمیت داشته و این کار باید در کلینیک‌های معتبر انجام شود.

 

هودکتومی در مطب و اتاق عمل

ژل زیبایی چیست و چه کاربردی دارد؟

ژل زیبایی چیست و چه کاربردی دارد؟

با افزایش سن، بافت صورت و بدن نازک شده و چین و چروک‌هایی روی پوست ایجاد می‌شود. به عنوان مثال نواحی نظیر گونه‌ها حجم خود را از دست داده و افتاده به نظر می‌رسند. شما با تزریق ژل می‌توانید حجم از دست رفته را بازگردانده و چین و چروک‌ها را برطرف کنید. امروزه بسیاری از خانم‌ها از این روش زیبایی برای جوانسازی خود استفاده می‌کنند. البته از تزریق ژل زیبایی برای لیفت نقاط مختلف بدن نیز استفاده می‌شود. تزریق ژل زیبایی علاوه‌بر رفع چین و چروک‌های ریز برای سایر مشکلات پوستی نیز می‌تواند اقدامی مناسب باشد که از جمله این مشکلات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • افزایش حجم و برجسته کردن لب‌ها
  • از بین بردن خطوط روی چانه به وسیله ژل زیبایی
  • ایجاد تقارن در دو طرف صورت
  • کاهش خطوط اطراف بینی و دهان

انواع مختلف ژل از چه چیزی ساخته می شوند؟

انواع مختلفی از ژل‌ها توسط  FDAتایید شده‌اند. بنابراین متخصصان زیبایی با توجه به ناحیه موردنظر از ژل‌های مختلف استفاده می‌کنند. ژل‌های زیبایی با توجه به ماده‌ای که ساخته شده‌اند دسته‌بندی می‌شوند. در ادامه به دسته‌بندی ژل‌ها بر اساس مواد سازنده آن‌ها می‌پردازیم:

اسید هیالورونیک  (HA)

اسید هیالورونیک ماده طبیعی بوده که در بدن ما وجود دارد. این ماده سبب حفظ چربی و هیدراته شدن پوست می‌شود. اسید هیالورونیک معمولا نرم و ژل مانند بوده و 6 تا 12 ماه ماندگاری دارد. این ماده طبیعی به تدریج توسط بدن جذب می‌شود. در هنگام تزریق اسید هیالورونیک این ژل با لیدوکائین تزریق شده تا درد در طول و پس از تزریق به حداقل میزان خود برسد. از اسید هیالورونیک برای بهبود کانتور پوست و کاهش فرورفتگی در پوست نیز استفاده می‌شود. بنابراین اگر مشکلات زیر را دارید می‌توانید از این ژل استفاده کنید:

  • جای جوش
  • اسکار شامل جای زخم آکنه و سوختگی
  • برخی زخم‌های صورت
  • خطوط پنجه کلاغی در اطراف چشم
  • افتادگی گونه
  • خطوط افقی روی پیشانی
  • خط اخم میان ابروها

کلسیم هیدروکسی آپاتیت

از دیگر انواع ژل زیبایی می‌توان به کلسیم هیدروکسی آپاتیت اشاره کرد. این ماده به صورت طبیعی در استخوان‌ها وجود دارد. غلظت ژل کلسیم هیدروکسی آپاتیت بیش‌تر از هیالورونیک اسید بوده و ماندگاری این ژل در بسیاری از افراد حدود 12 ماه است. کلسیم هیدروکسی آپاتیت به تولید کلاژن طبیعی کمک کرده و از آن برای کاهش خطوط عمیق‌تر و چین و چروک استفاده می‌شود. بهترین برند ژل کلسیوم هیدروکسی آپاتیت Radiesse بوده که تاییدیه FDA نیز دارد.‌ از کلسیم هیدروکسی آپاتیت برای موارد زیر استفاده می‌شود:

  • برجسته سازی گونه‌ها
  • افزایش حجم در نواحی فرو رفته به ویژه در بیماران مبتلا به HIV که از داروهای خاص استفاده می‌کنند.
  • چین و چروک‌های متوسط تا شدید نظیر چین‌های روی بینی و خط اخم

پلی ال لاکتیک اسید  (PLLA)

پلی ال لاکتیک اسید ماده مصنوعی و زیست تخریب‌پذیر بوده که ضرری برای بدن ندارد. در واقع این ژل به عنوان محرک کلاژن استفاده شده و برای از بین بردن خطوط ریز با بازسازی کلاژن کاربرد دارد. از پلی لاکتیک اسید برای از بین بردن خطوط عمیق نیز استفاده می‌شود. ژل پلی ال لاکتیک اسید چند روز پس از تزریق از بین رفته اما نتیجه آن تا بیش از دو سال باقی می‌ماند. از جمله برندهای این ژل که دارای تاییدیه FDA هستند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • Sculptra
  • Aesthetic

ژل پلی ال لاکتیک اسید برای موارد زیر استفاده شده و نتایج شگفت‌انگیزی به همراه دارد:

  • حجیم شدن لب‌ها
  • برطرف کردن خطوط عمیق روی بینی
  • پر کردن خط خنده

پلی متیل متاکریلات  (PMMA)

پلی متیل متاکریلات نیز یک ماده مصنوعی و سازگار با محیط زیست است که به صورت دائمی زیر پوست باقی می‌ماند. این ژل دارای کلاژن بوده و از جمله بهترین برند آن که مورد تاییدیه FDA است، می‌توان به Bellafill اشاره کرد.

تزریق ژل زیبایی در نواحی مختلف صورت و بدن چه کاربردی دارد؟

تزریق ژل زیبایی در نواحی مختلف صورت و بدن چه کاربردی دارد؟

انواع مختلف ژل‌های زیبایی برای قسمت‌های مختلف صورت و بدن مورد استفاده قرار می‌گیرند بنابراین پزشک متخصص با توجه به ناحیه مورد نظر و مقدار ژل از یکی از برندهای معتبر استفاده می‌کند. از ژل‌های زیبایی برای برطرف کردن چین و چروک و حجیم شدن نواحی مختلف استفاده می‌شود که این نواحی به شرح زیر هستند:

تزریق ژل زیبایی به لب

یکی از روش‌های زیبایی بسیار پرطرفدار حجیم‌سازی لب‌ها با تزریق ژل لب است. برای حجیم کردن لب‌ها با تزریق ژل معمولا از ژل‌های هیالورونیک اسید استفاده می‌شود.‌ ماندگاری این ژل لب معمولا 6 ماه بوده و پس از گذشت 6 ماه باید تزریق را تکرار کنید. اگر لب‌های نازکی دارید یا لب‌های شما نامتقارن است، با تزریق ژل لب می‌توانید ظاهری منحصربه‌فرد به خود هدیه کنید. تزریق ژل لب به روش‌های مختلفی انجام می‌شود که شما بر اساس سلیقه خود و مدل لب می‌توانید هر یک از مدل‌ها را انتخاب کنید.

ژل لب قلوه ای

در تزریق ژل لب به تکنیک قلوه‌ای تمام قسمت‌های لب برجسته می‌شوند. بنابراین پزشک متخصص برای ایجاد چنین حالتی ژل را به کناره‌ها و میان لب بالا و پایین تزریق می‌کند. در تکنیک ژل لب قلوه‌ای، لب به صورت کامل برجسته و حجیم خواهد شد. البته تزریق این مدل ژل لب ریسک بالایی داشته و برای همه افراد مناسب نیست. بنابراین بهتر است به توصیه‌های پزشک توجه کرده و بهترین مدل را انتخاب کنید.

ژل لب روسی

اگر به دنبال مدل‌های طبیعی برای تزریق ژل لب هستید، می‌توانید از تکنیک ژل روسی استفاده کنید. مدل روسی تغییرات بسیاری در لب‌ها ایجاد نکرده و برای افرادی که می‌خواهند برای اولین بار این کار را انجام دهند، بهترین گزینه است. در تکنیک ژل لب روسی بیش‌تر ژل به قسمت بالا لب تزریق شده و فرم بالا لب شبیه قلب می‌شود.

ژل لب عروسکی

از دیگر تکنیک‌های پرطرفدار برای تزریق ژل لب می‌توان به ژل لب عروسکی اشاره کرد. از آنجایی‌که این تکنیک به لب‌های عروسک باربی بسیار شبیه است، به مدل باربی نیز شناخته می‌شود. در این مدل میزان حجم‌دهی به لب طبیعی بوده و لب‌ها بسیار حجیم نمی‌شوند. تزریق ژل لب عروسکی برای افرادی که هنگام خنده لثه‌شان دیده می‌شود، بهترین انتخاب است. در تزریق ژل لب عروسکی، بیش‌تر ژل به لب پایین و قسمت میانی لب تزریق می‌شود.

تزریق ژل به صورت

تزریق ژل زیبایی به نواحی مختلف صورت انجام شده و این روش برای حجم‌دهی به نواحی مختلف صورت و رفع چین و چروک مورد استفاده قرار می‌گیرد. پزشک متخصص با بررسی صورت قسمت‌هایی که به تزریق نیاز داشته را تعیین کرده و برای نواحی مختلف نظیر اطراف چشم، فک، چانه و برای لیفت ابرو از این تکنیک استفاده می‌کند. برای تزریق ژل صورت حجم مواد استفاده شده زیاد بوده و برای رفع خطوط ریز و عمیق و ایجاد تقارن از ژل  استفاده می‌شود.

تزریق ژل زیبایی به گونه

اگر گونه‌های شما برجستگی کمی دارند، می‌توانید با تزریق ژل زیبایی گونه‌های خود را لیفت و برجسته کنید. تزریق ژل گونه به افزایش حجم صورت و صاف شدن خطوط چین و چروک بسیار کمک می‌کند. امروزه تزریق ژل به گونه بسیار پرطرفدار بوده و بسیاری از خانم‌ها از این روش استفاده می‌کنند.

تزریق ژل به زیر چشم

اگر از آن دسته افرادی هستید که می‌خواهید گودی و تیرگی زیر چشم خود را برطرف کنید، می‌توانید از تزریق زیر چشم بهره ببرید. تزریق ژل زیر چشم برای لیفت چشم مورد استفاده قرار گرفته و گودی آن را از بین می‌برد. همچنین با تزریق ژل زیر چشم این ناحیه حجیم شده و خطوط اطراف چشم نیز تا حدود زیادی برطرف می‌شوند.

تزریق ژل زیبایی به چانه

اگر به دنبال زاویه‌سازی در صورت هستید و می‌خواهید صورت شما شکل قلبی پیدا کند، تزریق ژل چانه بهترین گزینه برای شما خواهد بود. افرادی که چانه بسیار کوچکی دارند، می‌توانند با مشورت پزشک، با استفاده از تزریق ژل زیبایی این ناحیه را حجیم کرده و آن را متقارن کنند. تزریق ژل چانه به افرادی که چانه بلندی دارند توصیه نمی‌شود.

تزریق ژل به بینی

برای رفع نواقصی نظیر برجستگی تیغه بینی، افتادگی و عدم تقارن می‌توانید به تزریق ژل بینی اقدام کنید. اگر قوز بینی کوچکی دارید، می‌توانید ژل را در بالا و پایین بینی تزریق کرده و برجستگی آن را از بین ببرید. همچنین برای برطرف کردن افتادگی جزئی بینی نیز می‌توان با استفاده از ژل، بینی را لیفت کنید. تزریق ژل زیبایی به بینی برای خانم‌هایی که برجستگی بزرگ روی بینی دارند یا بینی آنها گوشتی است، گزینه مناسبی نبوده و نمی‌توان نتیجه دلخواه را کسب کنید. بنابراین پیش از انجام این کار با پزشکی متخصص مشورت کرده تا بهترین نتیجه را از تزریق ژل زیبایی بگیرید.

تزریق ژل زیبایی به باسن

اگر به دنبال یکی از راه‌ها با کم‌ترین عوارض برای حجم‌دهی و لیفت باسن هستید، تزریق ژل زیبایی یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما است. برای تزریق ژل زیبایی به باسن معمولا از ژل‌های برند Sculptra استفاده می‌شود. پیش از این از روش‌هایی نظیر پروتز و انتقال چربی برای لیفت و خوش فرم کردن باسن استفاده میشد. امروزه با تزریق ژل نیز می‌توان به خوش فرم کردن باسن کمک کرد. این روش برای افرادی که حجم باسن خود را از دست داده و چین و چروکی در این ناحیه دارند بسیار کاربردی است. همچنین تزریق ژل زیبایی به باسن برای درمان سلولیت و سفت شدن پوست باسن نیز توصیه می‌شود.

تزریق ژل به سینه

برای لیفت سینه و صاف شدن پوست ناحیه سینه و گردن می‌توان اقدام به تزریق ژل به سینه کرد. با مراجعه به یک کلینیک معتبر و مشورت با پزشکان متخصص می‌توانید برای فرم‌دهی به سینه خود از روش تزریق ژل بهره ببرید.

تزریق ژل به ران و ساق پا

اگر ناحیه ران پا شما افتاده است و چین و چروک‌های زیادی دارد، می‌توانید از تکنیک تزریق ژل به ران و ساق پا استفاده کنید. همچنین با تزریق ژل به مچ پا می‌توانید ظاهر ساق پا خود را بهبود ببخشید. این روش برای درمان و رفع سلولیت این ناحیه نیز بسیار مناسب است. برای تزریق ژل به ران و ساق پا معمولا از ژل‌های برند Sculptra که حاوی پلی ال لاکتیک اسید هستند، استفاده می‌شود.

تزریق ژل به دست و بازو

با گذشت زمان و افزایش سن پوست دست دچار چین و چروک شده و شل می‌شود. برای برطرف کردن افتادگی پوست و چین و چروک‌های دست و بازو می‌توان اقدام به تزریق ژل کرد. این روش سبب جوانسازی پوست دست شده و پوست این ناحیه را سفت می‌کند. تزریق ژل به دست و بازو برای افرادی که وزن بسیار زیادی کم کرده‌اند مناسب است. زیرا پوست این افراد پس از لاغر شدن بسیار شل می‌شود. شل شدن پوست پس از لاغر شدن در ناحیه بازو بسیار شدید بوده که با تزریق ژل می‌توان تا حد بسیار زیادی پوست این ناحیه را سفت کرد.

تزریق ژل زیبایی به واژن

 با گذشت زمان و افزایش سن بدن ما دچار تحلیل و افتادگی می‌شود. بنابراین ناحیه تناسلی خاصیت ارتجاعی و حجم قبلی خود را از دست می‌دهد. با تزریق ژل به باسن می‌توان این افتادگی و تحلیل‌رفتگی‌ها را جبران کرده و به جوانسازی واژن پرداخت. جوانسازی واژن از جمله روش‌های کم عارضه با دوره نقاهت بسیار کم است که مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. از جمله مزایا تزریق ژل به واژن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بدون نیاز به برش و جراحی و بسته شدن در بیمارستان
  • نداشتن دوره نقاهت و بازگشت سریع به زندگی عادی
  • کمک به جوانسازی و سفید شدن واژن و لابیا
  • رفع تیرگی و چین و چروک واژن و افتادگی لابیاها
  • حجم‌دهی به لابیاها و سفت شدن واژن
  • مشاهده نتیجه در چند ساعت

 

دستگاه RF واژینال و کاربردهای آن

چه افرادی نمی توانند تزریق ژل به واژن را انجام دهند؟

چه افرادی نمی توانند تزریق ژل به واژن را انجام دهند؟

اگر قصد تزریق ژل به واژن را دارید، پیش از انجام این کار باید با پزشک متخصص مشورت کنید تا انجام این کار خطری برای شما نداشته باشد. افراد زیر نباید اقدام به تزریق ژل زیبایی به واژن کنند:

  • خانم‌هایی که به بیماری‌های خود ایمنی نظیر لوپوس، رماتیسم، ام اس، آلرژی، دیابت و… مبتلا هستند.
  • افرادی که سیستم ایمنی بدن ضعیفی داشته یا از داروهای ضعیف‌کننده سیستم ایمنی نظیر کروتون‌ها استفاده می‌کنند.
  • افرادی که به عفونت‌های دستگاه تناسلی دچار هستند.
  • خانم‌هایی که از داروهای ضد انعقاد خون استفاده می‌کنند.
  • خانم‌های باردار و افرادی که در دوران شیردهی هستند.
  • خانم‌هایی که سابقه سکته قلبی یا مغزی یا سابقه لخته شدن خون و ترومبوز سینوسی دارند.
  • افرادی که به مواد تشکیل‌دهنده ژل‌های زیبایی حساسیت دارند.

مزایا تزریق ژل زیبایی زنان

تزریق ژل زیبایی مزایا بسیاری برای پوست دارد. به عنوان مثال یکی از مهم‌ترین مزایا تزریق این ژل‌ها رفع خطوط خنده و اخم است. همچنین جوانسازی پوست با تزریق ژل سبب برطرف شدن چین و چروک‌های اطراف چشم و لب می‌شود. تزریق ژل زیبایی به بهبود سیاهی و پف اطراف چشم و همچنین گودی چشم بسیار کمک می‌کند. شما با استفاده از تزریق ژل می‌توانید به فرم‌دهی به فک و گونه خود پرداخته و همچنین پوست دست خود را جوان کنید. برای انجام این کار به عمل جراحی یا بیهوشی نیاز نبوده و این کار به صورت سرپایی انجام می‌شود.

از دیگر مزایا تزریق ژل زیبایی زنان می‌توان به این اشاره کرد که اگر از نتایج این کار ناراضی هستید امکان بازگشت و اصلاح آن وجود دارد. مدت زمان نقاهت پس از تزریق ژل بسیار کوتاه است. همچنین احتمال ابتلا شدن به مشکلات عفونی و بیماری‌های پوستی در صورتی که به کلینیک‌های معتبر و به پزشک متخصص مراجعه کنید وجود نخواهد داشت.

با تزریق ژل زیبایی تغییراتی در صورت و بدن شما شکل گرفته که همین موضوع سبب افزایش اعتماد به نفس شما خواهد شد. در صورتی‌که تزریق ژل به صورت اصولی انجام شود، چهره و بدن حالت طبیعی خود را حفظ کرده که همین موضوع به زیبایی شما می‌افزاید.

معایب تزریق ژل زیبایی زنان

تزریق ژل زیبایی با معایب بسیار کمی همراه است که با توجه به مزایا آن می‌توان از آن‌ها چشم‌پوشی کرد. یکی از معایب تزریق ژل این است که پس از تزریق کبودی و خونریزی زیر پوست در ناحیه تحت تزریق گرفته که این مشکل پس از یک هفته به صورت کامل برطرف می‌شود.

توجه داشته باشید که برای تزریق ژل زیبایی زنان به کلینیکی معتبر و پزشکی با تجربه مراجعه کنید. زیرا اگر پزشک برای انجام این کار مهارت لازم را نداشته باشد، به رگ‌های خونی زیر پوست آسیب زده و سبب ایجاد مشکلات پوستی می‌شود.

در صورتی‌که پزشک مورد نظر از ژل‌های استاندارد و معتبر استفاده کند، مشکلی برای شما پیش نخواهد آمد. در غیر این صورت سبب ایجاد مشکلات خطرناکی می‌شود که ممکن است حساسیت و قرمزی در ناحیه تزریق شده ایجاد شود. بنابراین برای به حداقل رساندن مشکلات تزریق ژل مراجعه به یک کلینیک معتبر که از کادری مجرب تشکیل شده باشد بسیار اهمیت دارد.

 

دستگاه DBD plasma چیست؟

پیش از تزریق ژل چه اقداماتی انجام دهیم؟

اگر قصد تزریق ژل زیبایی زنان را دارید پیش از انجام این کار یک جلسه مشاوره با پزشک خود داشته باشید. همچنین از داروهای رقیق‌کننده خون و ضد التهاب دو هفته پیش از تزریق ژل خودداری کنید. علاوه‌بر این برخی از مکمل‌های غذایی نیز نباید نزدیک به تزریق ژل مصرف شود. در مورد این داروها اطلاعات لازم را کسب کرده و در جلسات مشاوره داروهایی را که مصرف می‌کنید را با پزشک خود در میان بگذارید.

پیش از تزریق ژل زیبایی از مصرف مشروبات الکلی و سیگار خودداری کنید. زیرا مصرف مشروبات الکلی و سیگار سبب اختلال در بهبودی شما خواهد شد. اگر قصد تزریق ژل زیبایی را دارید، بهتر است یک روز پیش از تزریق از آنتی بیوتیک استفاده کنید. زیرا استفاده از آنتی بیوتیک پیش از تزریق ژل سبب دفع عفونت در ناحیه تحت درمان خواهد شد. توجه داشته باشید که یک الی دو روز پس از تزریق ژل به ناحیه تزریق آب نزده و از استحمام خودداری کنید.

پس از تزریق ژل چه اقداماتی انجام دهیم؟

علاوه‌بر توجه به اقدامات لازم پیش از تزریق ژل، پس از تزریق ژل نیز برای اینکه نتیجه بهتری از آن بگیرید، باید اقداماتی را انجام دهید. از مهم‌ترین اقدامات لازم پس از تزریق ژل می‌توان به قرار دادن کمپرس یخ در ناحیه تحت تزریق اشاره کرد. قرار دادن کمپرس یخ در ناحیه تحت درمان سبب می‌شود که کبودی و تورم ناحیه کاهش یابد. همچنین 2 تا 3 روز پس از تزریق از نوشیدن مایعات داغ نظیر چایی خودداری کنید.

نوشیدن مقدار آب زیاد را فراموش نکنید و تا حد امکان از استفاده زیاد از نمک خودداری کنید. مصرف مغزها و مواد مغذی سبب می‌شود که بتوانید با سرعت بیش‌تری بهبود یابید. اگر ورزشکار هستید و فعالیت‌های بدنی را به صورت مرتب انجام می‌دهید، پس از تزریق ژل از انجام این کار خودداری کنید. قرار گرفتن در حرارت بالا و آب سبب ایجاد مشکلات بسیاری در ناحیه تحت تزریق می‌شود. پس از تزریق ژل توجه به نحوه خوابیدن نیز بسیار اهمیت دارد. بنابراین به گونه‌ای بخوابید که ناحیه تزریق ژل تحت فشار قرار نگیرد. زیرا فشار وارد شده به نواحی تزریق ژل سبب از بین رفتن تقارن مواد تزریق شده می‌شود.

آیا تزریق ژل زیبایی زنان محدودیت سنی دارد؟

بیش‌تر افرادی که قصد تزریق ژل زیبایی زنان را دارند، بیش از 30 سال سن دارند. پیش از 30 سالگی به ندرت انواع چین و چروک نظیر خط اخم، خط خنده و خط پیشانی به صورت عمیق روی صورت ایجاد می‌شود. البته افراد زیر 30 سال نیز برای بهبود فرم چهره و بدن خود می‌توانند به تزریق ژل زیبایی زنان اقدام کنند. به طور کلی تزریق ژل زیبایی به افراد زیر 18 سال توصیه نمی‌شود. زیرا پیش از 18 سالگی فرد شرایط ثابتی برای تزریق ژل ندارد. یکی از مهم‌ترین شرایط تزریق ژل زیبایی سن بالا 18 سال و نداشتن بیماری‌های خاص است.

مراحل تزریق ژل زیبایی زنان به چه صورت است؟

برای تزریق ژل زیبایی باید مراحل مختلفی را پشت سر بگذارید. در مرحله اول شما باید با پزشک متخصص مشورت کرده تا سوابق بیماری و هدف شما از انجام این کار بررسی شود. در واقع در این جلسه موضوعاتی نظیر سوابق دارویی و بیماری، هدف و انتظار شما از تزریق ژل، میزان و نوع تزریق ژل و ناحیه موردنظر بررسی می‌شود.

پس از این مرحله بی‌حسی موضعی به ناحیه موردنظر تزریق شده و پس از انجام این کار ژل با استفاده از سوزن به درون پوست منتقل می‌شود. پس از انتقال ژل به پوست پزشک ناحیه موردنظر را ماساژ داده تا سطح تزریق شده تقارن پیدا کند.

پس از تزریق ژل زیبایی لازم است چند روزی پوست خود را از آسیب‌های نور خورشید و سایر عوامل محافظت کنید. پس از انجام این کار، ممکن است پزشک داروهایی را برای شما تجویز کند که باید آن‌ها را به صورت مرتب مصرف کنید. توجه داشته باشید که برای نتیجه‌گیری بهتر توجه به مراقبت‌های بعد از تزریق ژل زیبایی بسیار اهمیت دارد.

ماندگاری ژل به چه اندازه است؟

ماندگاری ژل زیبایی به عوامل مختلفی بستگی دارد. به عنوان مثال اگر شما از برندهای معروف و باکیفیت استفاده کنید، ماندگاری ژل نیز بیش‌تر است. البته به طور کلی ماندگاری ژل‌های تزریق شده 9 تا 12 ماه بوده که در صورت استفاده از ژل‌های با کیفیت این ماندگاری به 18 الی 24 ماه نیز خواهد رسید. توجه داشته باشید که تزریق ژل یک عمل دائمی نبوده و پس از گذشت مدتی باید مجدد اقدام به تزریق ژل کنید تا پوست شما به حالت قبل باز نگردد. در صورتی‌که قصد تزریق مجدد ژل را دارید، 4 تا 6 ماه پس از تزریق اولیه این کار انجام دهید.

هزینه تزریق ژل زیبایی به چه عواملی بستگی دارد؟

هزینه تزریق ژل زیبایی زنان به عوامل مختلفی وابسته است. به عنوان مثال ناحیه‌ای که قصد تزریق ژل را دارید یکی از مهم‌ترین عواملی است که بر قیمت تزریق ژل زیبایی تاثیرگذار است. همچنین میزان چین و چروک‌های ناحیه موردنظر بر قیمت تزریق ژل تاثیرگذار خواهد بود. ژل‌های زیبایی انواع مختلفی دارند که توسط برندهای مختلفی تولید می‌شوند. اگر از ژل‌های مرغوب که توسط برندهای معروف تولید شده‌اند، استفاده کنید هزینه‌های تزریق ژل افزایش می‌یابد.

از دیگر عوامل تاثیرگذار بر قیمت ژل زیبایی می‌توان به تعداد دفعات تزریق و میزان مواد تزریقی اشاره کرد. در صورتی‌که قصد تزریق ژل زیبایی را دارید، بهتر است به سراغ مواد مرغوب و برندهای معتبر بروید تا مشکلی برای شما ایجاد نشود.

تزریق ژل زیبایی زنان در کلینیک دکتر مریم اکبری

تزریق ژل زیبایی زنان در کلینیک دکتر مریم اکبری

اگر قصد تزریق ژل زیبایی زنان را دارید، پیش از هر چیزی به یک کلینیک معتبر مراجعه کرده و با پزشک خود در مورد بیماری‌ها و آنچه از تزریق ژل توقع دارید صحبت کنید. در این صورت پزشک متخصص اطلاعات لازم را در مورد تزریق ژل زیبایی زنان در اختیار شما خواهد گذاشت. همچنین مراجعه به یک کلینیک که از کادری مجرب تشکیل شده باشد، سبب آسودگی خاطر شما از تزریق ژل خواهد شد.

کلینیک دکتر مریم اکبری از جمله کلینیک‌های زنان است که از کادری مجرب تشکیل شده و از بهترین و محبوب‌ترین ژل‌ها برای تزریق استفاده می‌کند. اگر قصد رزرو وقت برای مشاوره با پزشک و تزریق ژل زیبایی زنان را دارید، می‌توانید از طریق سایت اقدام به رزرو نوبت کنید. همچنین شما می‌توانید به صورت تلفنی وقت تزریق ژل و مشاوره با پزشک را رزرو نمایید.

نتیجه‌گیری

تزریق ژل زیبایی یکی از بهترین روش‌ها برای رسیدن به فرم دلخواه صورت و بدن است. البته توجه داشته باشید که این کار باید در کلینیک‌های معتبر و توسط پزشکی مجرب انجام شود تا با عوارضی همراه نباشد. در این مقاله سعی کردیم به مواردی که پیش از تزریق ژل و پس از آن باید توجه کنید اشاره کنیم. با توجه به موارد اشاره شده می‌توانید تزریق ژل زیبایی را به خوبی پشت سر گذاشته و ماندگاری ژل را افزایش دهید.

 
سوالات متداول

1_ آیا هنگام تزریق ژل زیبایی احساس درد می‌کنیم؟

پیش از تزریق ژل برای جلوگیری از احساس درد از مواد بی‌حس‌کننده استفاده می‌شود. همچنین بسیاری از ژل‌ها خود دارای کمی بی‌حس کننده هستند که در کاهش درد بسیار موثرند.

2_ چه مدت پس از تزریق ژل باید استراحت کنیم؟

تزریق ژل از جمله اقداماتی بوده که به سرعت انجام می‌شود. بنابراین به استراحت بالینی نیاز ندارد. شما پس از تزریق ژل می‌توانید عملکرد روزانه خود را ادامه دهید. البته پس از انجام این کار کمی تورم و کبودی خواهید داشت که پس از گذشت چند روز این تورم برطرف می‌شود.

3_ آیا ممکن است ژل پس از تزریق گلوله گلوله شود؟

خیر، ژل‌های مرغوب و با کیفیت که مورد تایید FDA هستند، گلوله گلوله نمی‌شوند. اگر ژل تقلبی باشد و با قیمت ارزان به فروش برسد، احتمال گلوله گلوله شدن آن وجود داشته و تزریق آن به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود.

4_ آیا تزریق ژل سبب آسیب به بدن می‌شود؟

خیر، اگر تزریق ژل زیبایی در کلینیک‌های بهداشتی و معتبر انجام شود، با هیچ مشکلی همراه نخواهد بود. بنابراین برای اینکه از چنین مشکلاتی جلوگیری کنید، تزریق ژل زیبایی را حتما در کلینیک‌های معتبر انجام دهید.

دکتر زنان سیدخندان

شماره تماس:

02122865768- 02122865769

02122890759- 02122890760

02122890761

شماره تماس منشی: 09032523542

09381231297

همچنین آدرس کلینیک دکتر مریم اکبری به شرح زیر است:

تهران- ضلع شمال غربی سیدخندان، خیابان پیشداد، پلاک 4 واحد 4

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *